Bardzo sprawnie przebiega proces komercjalizacji powstającego parku handlowego Cuprum Park w Lubinie. Wśród podpisanych umów znalazły się już m.in.: Media Expert, HalfPrice, Perfect Optic, Carrefour.
Portfolio najemców powiększyło się w ostatnim czasie o cztery kolejne znane marki: Sinsay, Rossmann oraz dwa debiutujące w mieście brandy: Dealz oraz sklep zoologiczny znanej sieci Fressnapf – Maxi Zoo.
Otwarcie w III kwartale 2022
![Cuprum Park](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2022/02/do-srodka-2-e1645517942813.jpg)
– Przy wyborze najemców do naszego obiektu, kierujemy się tym, by były to marki sprawdzone, które gwarantują jakość i różnorodność oferty, ale przede wszystkim zapraszamy do współpracy brandy które nie były obecne do tej pory w mieście. Dlatego cieszy nas debiut międzynarodowych sieci w Lubinie. Świetna lokalizacja, handlowe centrum miasta, w regionie charakteryzującym się dużym potencjałem zakupowym. Synergia z galerią Cuprum Arena oraz sąsiedztwo kompleksu, w skład którego wchodzą markety: Castorama, OBI oraz restauracja McDonald’s, to czynniki które wyróżniają nasz park handlowy i przekładają się na atrakcyjność projektu – mówi Jolanta Kawałczewska Dyrektor ds. komercjalizacji.
Budowa Cuprum Park przebiega zgodnie z założonym harmonogramem. Planowany termin otwarcia to trzeci kwartał 2022r. Ze względu na duże zainteresowanie projektem, aby w pełni wykorzystać potencjał lokalizacji, podjęliśmy decyzję o rozbudowie parku do ponad 13 tysięcy metrów kwadratowych, mówi Jakub Puchalski – Prezes Zarządu spółki odpowiedzialnej za zarządzanie inwestycją.
Cuprum Park w Lubinie
![do środka](https://retailnet.pl/wp-content/uploads/2022/02/do-srodka-e1645518113482.jpg)
Na działce liczącej ok 43 tys. mkw. powstanie nowoczesny park handlowy z parkingiem zewnętrznym na ok 400 miejsc oraz stacją paliw. Cuprum Park będzie się składał z dwóch budynków połączonych otwartym pasażem. Obiekt cechuje doskonała ekspozycja i widoczność, dwa wjazdy na parkingi zewnętrzne oraz dwa pylony reklamowe.